måndag 23 september 2013

Sjukdag, oro och fotografering!

Hej!
Nu är det sjukt här hemma igen, men denna gång är det jag, fick vara hemma sista av helgens jobbnätter, förkyld och känns som om bihåleinflammation skulle vara på gång igen.. kraschad... =( Har varit flitig med nässpray och tagit tabletterna jag fick förra gången, får hoppas det inte bryter ut. Huvudvärken är dock nästan ständigt närvarande, och yrsel...
 
Idag vill jag skicka en extra stor och varm kram till min lillebror som ofrivilligt gett oss en del oro senaste dygnet... Älskar dig, det här kommer du klara bra!
 
Tiril hade fotografering idag på förskolan! Tur att jag hade hunnit sy klart denna tunika/klänning till henne. Och, trots att hon var lite skeptisk när jag började sy, gick det inte länge förrän hon väntade ivrigt på att den skulle bli klar!
 
För mig har det varit soffläge idag, försökt sova ut men går ju sisådär. =(
Började på ny bok, alltid lika fyllt av förväntan! En spökhistoria...
 
Också hunnit se "The Twilight Saga-Breaking Dawn 1", mysfilm till max. 
Mattias kom hem sent, dagen har gått fort och mycket mer är det inte att berätta, barnen var trötta och har spelat Wii/sett film innan middagen, sen blev det dusch för hela slanten.
Har ikväll beställt lite kalasprylar till Kirons Star Wars-kalas, och blev visst en Klon-dräkt också. ;)
 Han vill egentligen ha Jango Fett-dräkt, men det finns inte att köpa tror jag...
God natt!
 
 

2 kommentarer:

solokatt76 sa...

Usch det där lät inget bra ang. Din bror.. hoppas det inte är nåt superallvarligt!
Trist oxå att du är sjuk.

Men Tirils klänning är iaf jättefin! !!
StyrkeKram

Cattis sa...

Vet så väl hur det är att oroa sig för sin lillebror! Man önskar man kunde skydda dom från allt! Hoppas det ordnar sig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...