fredag 24 maj 2013

Jotexbeställning och solig fredag!

Härligt med fredag, eller hur!?
Nu ska vi strax se lite film, "Resident Evil Retribution", nyduschad är man och sippar på lite rött. =)
Jag beställde ju från Jotex rea i förrgår (?), och här är vad vi väntar på....;
Nya rosmönstrade gardiner till kök och vardagsrum...

 Nya kuddfodral...
 Och ett överkast och 2 kuddfodral till dubbelsängen!

Idag har vi haft strålande väder!! Åt frukost ute och läste, hur skönt som helst. Efter en stund åkte bikinin på för första gången i år, man måste ju få lite färg på bleka vinterskinnet. ;)
Däremot har jag inte kunnat vara ute och njuta hela dagen, fick gå in och plugga då det var svårt att se ordentligt på datorskärmen ute (dessutom var jag lite rädd datorn skulle koka i värmen ;)) I alla fall har jag gjort klart och skickat in ett till uppgiftsämne, Cancersjukdomar, och det innebär att jag bara har ett uppgiftsämne kvar, puh, känns skönt! Sen när jag ska hinna det ja det är en annan fråga...
 
Tog en pluggpaus och promenerade med barnen bort för att kika på lite traktorer och lastbilar som höll på sopa vägen. Höjdpunkt för Kiron! Vi såg också en helikopter.

När Mattias kom hem lagade han maten, lövbiff, strips, svampfraiche och sallad, mums!
Efter maten tog vi en promenad, barnen cyklade. ;) Blev lite lekparkslek också, så vi var borta dryga 1,5 timme tror jag...

Ha en fortsatt fin fredagskväll, nu ska jag mysa och försöka släppa alla måsten!! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...