torsdag 9 maj 2013

Helg och läskiga barn!

Jobbat kvällen klart, och nu är det helg! Vi ska se på Game of Thrones...=)

Snubblade över några mysiga youtube-videos...Bland det läskigaste jag vet i skräckfilmer har alltid varit barn, speciellt lillkillen i Jurtjyrkogården har skrämt mig till mardrömmar... I gymnasiet gjorde jag ett skolarbete på just det ämnet, barn i skräckfilmer, varför är det egentligen så läskigt? Kanske just för att de är så oskyldiga...

 Sen en video med barnklipp från favvoserien "Supernatural"....supermys musik till, från filmen "Hocus Pocus".
 
Nu ska jag mysa vidare. =)

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Haha... visst är det superläskigt med barn i skräckisar!!
Brukar säga till sambon att det värsta jag vet i skräckfilmer som jag blir riktigt skrämd av är barn och asiater.. Mitt barn (och jag) ligger riktigt risigt till ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...