lördag 11 maj 2013

Beställning från H&M till mig. =)

H&M.com har ju vissa helger produkter nedsatta med 50 %, och då brukar jag ganska ofta handla, så även denna gång! Slog till på plagg till mig själv, barnen behöver inget (förutom skor till Kiron) och M ville inte ha nåt denna gång. Till mig blev det:
 
Ett par twillbyxor med kul mönster (svårt att köpa byxor på nätet, men jag testar)

Koftfantast som jag är slog jag till på 2 koftor i olika färger:
Och sist men inte minst ett par vanliga leggings i grått.
 
Detta skulle ha blivit 535.90 kr till ordinarie pris, men med 50% och 2 rabattkoder jag kunde kombinera så blev det 212 kr med frakt totalt. =)

2 kommentarer:

Catarina sa...

Kul när man gör såna fynd! :-)

Theres sa...

Snygga, funderade på dessa byxor jag med men vart en maaaaassa annat, totalt 11 plagg för mig för 650kr istället för 1300kr! ;)
Gilla rea:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...