onsdag 12 december 2012

Möt Hulken!

Åh vad skönt att vara ledig inatt! =) Min rygg behöver vila...
Just nu sitter jag och M och ser på Irene Huss "Tystnadens cirkel", och ska äta ost och kex. Lill-lördag vet ni. ;)
Dagen har bara RUSAT förbi, känns inte som om jag hunnit med nåt annat än att städa och plocka.
 
Mattias fick igång den nya nödvändiga saken till hemmet igår; en snöslunga. =) Presenterar; Hulken.
Han har velat ha en snöslunga länge men nja vi har ju inte så stor uppfart direkt, men nu när han har problem med knät så känns det mer behövligt, nog för att jag kan skotta också men det tar betydligt längre tid, och nu när jag har ryggont så...
Vi köpte den begagnad av en kompis till M.
 
Hann snärta iväg en snabbis till Jysk, köpte lite juligt, bla. 3 zink-krukor med rutiga band...Den lilla julbocken köptes också.
 
 
Nej nu får ni ha en fin kväll, ska njuta av filmen och sen lägga oss i tid så vi hinner upp till barnens Lucia-firande!

1 kommentar:

Theres sa...

Ha ha hulken! Alla killars dröm att ha en snö slunga! :)
Utredningen på Alvin börjar luta mer åt asberger
Än annat, Dock ev kombination med adhd eller add (hyper
Aktiviteten är kanske för att inte vet hur han skall göra)
Vi väntar vi på sista mötena så får vi se! Känns iaf så klart bra att de går till botten med detta, och inte gör nått lättvindigt även om det är jobbigt att vänta...!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...