söndag 30 december 2012

Gott nytt år!

Ja, fick lite uträttat idag också, papperseländet äntligen borta och tjälknölen ligger och gonar till sig i kylskåpet, M ska ta den ur lagen innan han lägger sig.
Vi har också hunnit med lite städning, promenad med pulka och bob, och M o Kiron har handlat inför nyår medan jag och en purken skrutta blev kvar hemma och såg Barbie-film. Kryddkorv med mos till middag!
 Nu ska jag krypa i säng, är jättetrött och ska upp tidigt imorgon, jobbar 7.30-12.30. Sen är det bara hem, fixa maten och mig själv+ ev. städ och piff som M inte hunnit med här hemma innan gästerna kommer. Därför är det kanske inte troligt att jag hinner kika in imorgon, och passar redan nu på att önska mina fina läsare ett underbart och GOTT NYTT ÅR!!!!

Hittade en rolig historia på ämnet ;o) :
"- Vet Du att också karlarna har en säker period?
- Nä, när då?
- Mellan jul och nyår förstås!
- Varför just då?
- Självklart, staken står i fönstret, kulorna hänger i granen och pungen är tom."


 
Njut av dessa fina nyårslåtar så länge, så hörs vi nästa år!! Stor kram på er!

1 kommentar:

solokatt76 sa...

Gott nytt år till hela familjen Magnusson!!

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...