torsdag 8 december 2011

Lite bättre idag! Busungarna piggar upp...också har jag en efterlängtad skatt att se fram emot!!!


Idag har jag inte gråtit mer än kanske 2-3 gånger? Man tycker liksom man ser henne i ögonvrån titt som tätt...Tar väl ett tag innan man blir av med det...=(

Men....ÄNTLIGEN får jag berätta vad jag velat skrika ut flera dagar...JAG HAR BLIVIT FASTER!!!! Till en söt liten Robin! Han föddes i måndags, 14.35, var 3950 g tung och 53 cm lång. =) De är kvar på sjukhuset än då mamma Kikki hade graviditetsdiabetes och Robin låg lite lågt i sockret..För den delen är jag och Tiril ju ännu lite förkylda, så vi hade inte kunnat träffa honom ändå. Kolla vicken sötis!

Mina egna skruttar gör ju sitt för att pigga upp. Kiron tog igår en bläckpenna och ritade morrhår både på sig och på Tiril! De var små kissekatter, förklarade han. =) Lilla sötkillen. Han hade lite svårt att förstå hur Räser kunde komma upp till himlen men ändå vara kvar här, liksom...Men senare på kvällen sa han att Räser var i himlen och flög flygplan.
Han undrade också om hon dog för hon hade ont i benet (det hade hon inte, men vi har sagt att de måste vara extra försiktiga med henne nu när hon varit dålig), och om hon isåfall hade ont i benet sen vi krockade med älgen... Vad den händelsen etsat sig fast, han kommer ofta tillbaka till den. Kanske förståeligt.

Gos-ungarna imorse väntandes på frukost! Under bordet är en bra plats!
Igår hämtade vi Ellos-paketet hos Ia, som innehöll julgardiner till vardagsrum och kök, kuddar och lite till. =) Visar bild på gardinerna senare i helgen, när vi har lite mer städat här, hehe!
Senare på kvällen innehöll paketet också en "gubbe i lådan"!
Godnatt, nu ska jag sussa!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...