fredag 30 december 2011

Besök från Norge!

Igår fick vi ovanligt besök från Norge. =) Min barndoms/ungdomskompis Lena var hemma över jul. Vi ses kanske 1g/år så det är alltid kul att träffas. Hon hade med sig goda saffransskorpor, vi surrade och barnen krävde uppmärksamhet. =)
Kiron involverade henne i ritandet..

Titta vad fint det blev! =)
Barnen har ju många nya leksaker att leka med, har inte ens hunnit öppna alla förpackningar...Play dohn har iallafall hamnat lite här och var, men lite mat har gjorts också. =)
Ikväll jobbar jag, och imorgon till 16, sen kommer jag hem till middagen. Fnular på förrätt men tror jag bestämt. Till huvudrätt har vi gjort det enkelt med kräftor, och efterrätt ska bli pepparkakscheesecake med smultron/hallon-yoghurt, som jag ska förbereda idag. =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...