lördag 3 december 2011

Jobbhelg, köpt vinterskor och förkyld...

Sitter här och sippar på ett glas rödvin, kom hem från jobbet för runt 1 timme sen...Stressigt idag, hann inte ta rast ens. Imorgon jobbar jag delad tur, 7.30-12.30 och sen 16-21.
Jag har blivit så nedrans förkyld, halsen känns som ett sår, jag tappar ibland rösten, och hostar en hel del....=(

Igår var vi ju på Spa Maskrosen på Södra berget i Sundsvall!!! HELT UNDERBART!!!! Sätter ut bilder imorgon och berättar mer, men vi blev iallafall ordentligt avslappnade....Höll nästan på somna i bubbelpoolen, haha!
Efteråt hade vi bestämt julklappsshopping nu när vi ändå var barnfria. Nu har vi alla julklappar klara utom varsin till barnen och en person till. Skönt!!
Köpte också varsin julklapp till oss själva, en välbehövlig sådan. Varsitt par vinterskor. M hittade snygga kängor och jag snygga stövlar. Köp 2 få halva priset på billigaste paret på Skopunkten...=) Jag hade först bestämt mig för ett annat par innan jag hittade dessa...det andra paret var snyggare, men mindre praktiskt med lite smalare klack, jag har en tendens att gå med ena foten lite inåt (finns t.o.m. ett särskilt namn för det) så skulle säkert trampat snett så småningom, eller nött sulan snett. Dessa kändes stabilare och var nästan lika snygga, så det praktiska fick gå före fåfängan.
Hittade också något jag SKULLE vilja ha på Village, en jättesnygg fotoram!!!! Dock för dyr för mig att lägga pengar på nu...

Vi for hem och beställde pizza och myste resten av kvällen med True Blood och Arga Snickaren! =) Skönt med lite sovmorgon imorse... (och att få sova hela natten!!!!!)

Imorgon kommer skruttarna hem, M ska hämta dem, de har sovit hos farfar och Carina i helgen...Här en bild på hela högen igår morse innan de for till sitt och vi for på spa. =)

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa mig sömnig, svårt att varva ner efter ett kvällspass!!! Godnatt!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...