onsdag 28 december 2011

Juldagen hos mina föräldrar!

På juldagen for vi till mina föräldrar i Bollstabruk, alla mina syskon med familjer kom också dit så det blev en till dag med mycket folk! Här är bara en del av julklapparna...
Mer god mat...Barnbordet med kusinerna närmast kameran!
Jag och tösastumpan som satt med oss vuxna.
Det blev mer väntan på tomten! Kommer han snart därute i mörkret?

Uppspelta barn väntar på klappar! =)
Tror det var en del uppspelta vuxna också, haha!
Tiril fick mer fina paket av den snälla skäggige farbrorn...!
Barnen fick varsin fin hemstickad mössa som mormor gjort! Tiril är ju galen i att testa kläder så den åkte genast på!
Kiron provade sin som hastigast, hann ta en bild...=)
Lille Robin var med även idag, har pigga stunder ibland.
Tiril vill busa med sin lillkusin...kittlas lite...=)
Mattias höll honom också för första gången.
På kvällen blev det lite spel, Kramforsspelet.
Thomas hade Kiron till hjälp...=)
Kikki och Johan var i ett lag, turas om att sköta Robin. =)
På annandagen var vi kvar i Bollsta på förmiddagen, sen körde M hem mig, jag skulle jobba. Han och barnen var sen på kvällen hos hans pappa och Carina, där barnen fick ännu mer klappar (och även vi). De bilderna kommer imorgon, nu blir det snart lite kvällsmys här för mig och M!

Barnen har sovit katastrofalt dåligt hela julen, för mycket spänning antar jag, och denna kväll/natt var den värsta på år...Inte mycket sömn. Annars har julen varit fin! =)


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...