onsdag 23 mars 2011

Min mysplats, tjurig sömnad och lite önske-kläder från Me & I!

Här kan ni hitta mig om morgnarna nu, sittandes med kaffe och mackor och min bok, mysandes i morgonsolen! Och har jag riktig tur så får jag t.o.m. en stund ensam, innan barnen vaknat!! Ljuvligt... Idag har dagen ägnats mest åt beställningssömnad, och det har varit lite tjurigt med ett visst moment, men till slut fick jag till det, är lika tjurig själv, haha!
Kiron har varit på dagis som vanligt. Blaskigt ute nu, så ytterkläderna blir så sandiga den här årstiden...
Tiril gör sitt bästa för att åka trehjuling...men hon tycker det är lite läskigt att sitta där bak när Kiron kör, och själv når hon inte pedalerna än. =) Nu efter middagen så har M byggt lite i Tirils rum (med Kiron som assistent), och jag har suttit här en stund, kikat lite på Tradera och mail osv...
Me&I har kommit med några nyheter, och jag vill så gärna ha denna till Tiril!!!

Jag har alltid varit en sucker för bodysuits till småttingarna!
Har sett att många sybloggare syr som "lekdress" till äldre barn och det är ju skitsnyggt som onepiece-modell, men vet inte hur praktiskt det är i Kirons ålder då toa-besöken sker snabbt och plötsligt!
Jag har förresten vunnit en lekdress, valde en till Tiril, från en superduktig sybloggare, "liten zumo", ser fram emot den med spänning!Till Kiron skulle jag mer än gärna vilja ha denna, "choo choo"....=)

Nu ska jag duscha, sen blir det lelle och läs för barnen, och lite "Arga Snickaren" vid 20.00.
Igår såg vi klart "Knight & Day" med Tom Cruise och Cameron Diaz, kul film. =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...