onsdag 30 mars 2011

GRATTIS MATTIAS 30 ÅR IDAG!

Idag fyller min älskade 30 år!! Grattis till dig älskling! Jag älskar dig mer än nånsin!Vi firar honom när han kommer hem från jobbet. Vet inte om det blir något besök av släkt och vänner eller ej idag, men lite gott fika lär det bli oavsett, också har han valt att vi beställer pizza till middag, och imorgon ska jag göra fiskgratäng, en av hans favoriträtter.



Den här sången är så vacker och passande för kärleken!!!!





KÄRLEKSVISAN:

Var inte rädd, jag går bredvid dig. Kom ta min hand, jag håller i dig. Här i min famn, kan du våga tro. Sänk dina murar, jag ger dig ro. För att jag älskar dig, så som du är och jag vill ge dig allting jag har. Låt mig få bära dig när du är svag, för du betyder allting för mig. Var inte rädd, jag går bredvid dig. Nu är jag din och nu kan jag andas. Här blir jag kvar, för här vill jag stanna. Se på oss nu, livet är vårt. Ser du den framtid som vi, vi kommer få. För att jag älskar dig, så som du är och jag vill ge dig allting jag har och låt mig få bära dig när du är svag, för du betyder allting för mig. Ja, jag ska älska dig så som du är och jag vill ge dig allting jag har. Så låt mig få bära dig när hoppet sviker. Du betyder allt för mig. Var inte rädd, jag står bredvid dig för du betyder allt för mig. och en annan text....;o)

WHEN I´M SIXTY-FOUR....=) When I get older losing my hair, Many years from now, Will you still be sending me a valentine Birthday greetings bottle of wine?

If I'd been out till quarter to three Would you lock the door, Will you still need me, will you still feed me, When I'm sixty-four?

oo oo oo oo oo oo oo oooo You'll be older too, (ah ah ah ah ah)



And if you say the word, I could stay with you. I could be handy mending a fuse When your lights have gone. You can knit a sweater by the fireside Sunday mornings go for a ride. Doing the garden, digging the weeds, Who could ask for more?



Will you still need me, will you still feed me, When I'm sixty-four? Every summer we can rent a cottage In the Isle of Wight, if it's not too dear We shall scrimp and save Grandchildren on your knee Vera, Chuck, and Dave Send me a postcard, drop me a line, Stating point of view.

Indicate precisely what you mean to say Yours sincerely, Wasting Away. Give me your answer, fill in a form Mine for evermore Will you still need me, will you still feed me, When I'm sixty-four? Whoo!

1 kommentar:

Therese - Eira min ögonsten sa...

Hej!

Tänkte kolla om du är sugen på att ha ett klädparty med Blingo? :)
Som värdinna får man riktigt bra erbjudanden nu i April.
Det är min mamma som säljer men maila eller kommentera på min blogg om du är sugen :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...