lördag 11 december 2010

Utmaning/lista.

Inget spännande händer här, så idag blir det först två bilder på våra sötisar, och sen en liten utmaning/lista...Jag utmanar alla er som känner för att bli utmanade, skriv gärna att ni antagit utmaningen så jag får läsa om er! =) NUUU så måste snart trappgrinden upp!!
Jag fick en liten show av go-ungarna igår...Låt: Snart kommer tomten till oss. =)
Här kommer utmaningen:
HAR DU:
Ett förhållande: Ja
En bästa vän: Ja min Ia
Haft ett seriöst förhållande: Ja, och har väl ett nu, vi har ju hus och barn ihop så man får väl hoppas på det!
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja

Fått ditt hjärta krossat: Ja huvaligen...
Skrikit åt en lärare: Nej det har jag nog inte gjort...
Kysst någon och sedan ångrat dig: Hmm...ja det har jag.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Ja det har jag gjort.
Några smycken som kostat över 1000 kr: Jag vet inte, nånstans på gränsen där ikring iallafall...
VAL:
Sommar eller vinter: Sommar!!!! ALLTID!!!


Sova på sida, mage eller rygg: Först ska jag ligga på sida tills jag blir lite sömnig, då somnar jag på rygg.

Kramar eller kyssar: Båda!!

DAGENS:
Klädsel: Mörkblå jeans, svart långtröja.

Frisyr: Än så länge hängande till axlarna ungefär, lär väl sätta upp det sen.

Låt: Signaturmelodin till Bumbibjörnarna, går på TV just nu.

Vill ha: Dagens första kopp kaffe...snart så.

Saknad: Tid och ork.

Köp: Inte köpt nåt än men ska ner på stan och köpa cerise tråd och rött kantband i förmiddag.

Godis: Inget än, men blir nog nåt gott ikväll, antingen godis eller ostkrokar.

Attityd: Det här grejar vi!

FÖRSTA:
Bästa kompis: Marianne sen vi var 5 år, men även Marie, nästan grannar när vi var 4...=)

Bil: Har inte nån egen bil, men Opeln betalar vi ju tillsammans så...=)

Husdjur: Vet inte om katterna Mirre och Frida räknas (var egentligen mina systrar som fick varsin...DE har haft många djur, men jag fick aldrig....=( Tills mina salamandrar när jag var 15, Black Jack och Nam Nam, är bara Black Jack som lever än.

Jobb: Första jobb? Beror på hur man menar, var simtränare ett tag...Men stadiga jobb är väl det jag har nu, som omvårdnadspersonal.

Riktiga kärlek: Kärlek är nog alltid riktig, men ordentligt kär var jag i Dennis i högstadiet...

Piercing: 2 i vänstra örat 1 i höger...tog bort navelpiercingen när jag väntade barn.

SISTA/SENASTE:
Personen som smsade dig: Ia

Personen som du kramade: Kiron

Personen som ringde dig: Ia

Personen som du ringde: Mattias

Personen du sa 'jag älskar dig' till: Mattias

Bilfärd: Hmm...? Vi var iväg en sväng och handlade för nån dag sen tror jag...har ju varit sjuka!

Filmen du såg : Shutter Island...den var rätt lurig.

Gången du grät: I torsdags, lite uppbyggd frustration som skulle ut...

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: Noooo way!

Hoppa bungyjump: Ja hellre det men troligtvis inte...höjdrädd.

Kalla dig själv lycklig: Ja.

Hellre ta bilden än vara med på den: Både och.

Ljuga för någon: Ja, ibland känns det som det inte går att undvika.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...