torsdag 9 december 2010

Här var det lugnt...!

Idag har det varit väldigt lugnt här hemma...man är lixom energilös, även om jag har mycket jag önskar att jag hade lust och ork med....=) Kiron var på dagis idag iallafall, så han mår bra. De tränar till Lucia nu och det tycker han är så kul och pratar mycket om.
Jag och Tiril är fortfarande hängiga, även om det känns lite bättre nu iallafall.
I eftermiddag fick vi besök av Johan, Kikki och hennes dotter Hanna....Kul med besök, Kiron ville inte att Hanna skulle åka hem..=) Kikki är blyg... De har precis flyttat in till stan, båda två! Kul att ha bror nära! Och han har dessutom nyss börjat jobba på samma avdelning som jag kommer jobba på sedan, haha, plus att vår kusin jobbar där, så det blir rena rama släktträffen! Ikväll har vi spelat lite spel, bla. tårtspelet som vi köpte på bytardagen. Det tyckte Kiron var jätteroligt då man dessutom fick pussla lite!

Söta go-skruttan igår, ofta är köksredskap de bästa leksakerna, eller hur?!
Nu är det kvällsfix och strax lelle och läsning, sen Trolltider innan sängdax. Jag ska gå och byta på Tiril, luktar bajs...tandbajs!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...