torsdag 3 september 2009

Några tankar från mig.

Ja så sitter man här igen då! =) Hann inte allt till Tradera igår, blev så sent...
Ska spara en del också till nån annan vecka.
Märks att vardagslivet sätter igång för de flesta igen, det är mer barn på dagis, och våra dagar bokas också upp vare sig vi vill eller inte, nu framöver är det möten och prylar minst en gång i veckan...sånt är livet!
Syster ringde igår och undrade om jag hade några bebiskläder uppsytt, vilket jag tyvärr inte har, en av deras kompisar hade fått en liten kille. Jag blev så sugen på att prova sy en body eller liknande, så vi får se om jag tar mig an det! Kul att prova!
Jag gjorde illa ryggen på nåt sätt igår, smidig som en puma är man som gravid, bara lyfte på ena foten i duschen så---Aj som satan! Hoppas verkligen det går över, alla rörelser gör ont.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...