lördag 19 september 2009

Det gungar, det gungar....

Blev inget jobb för mig igår, och inte idag heller, blörk! Yrseln slog till på eftermiddagen, jag väntade på att den skulle gå över men det gjorde den aldrig. Gungeligung...Lite smått tunnelseende, ostadig och slut... Idag kändes det först lite bättre när jag vaknat, men så snart jag steg upp kom det tillbaka, och med välidigt illamående...Så det är lika bra att vara hemma inatt också. Vem vet, det kanske försvinner till kvällen men det är så svårt att veta i förhand.
J-la skit. Pengar bortblåsta. Suck.
Det är så mycket gående och ändrande av ställningar osv. i mitt jobb så det är inte direkt att bara sitta på en stol heller, även om det oxå är obehagligt.
Med Kiron blev jag ju sjukskriven i v. 25 med samma symtom...bara de inte är här för att stanna... Jaja, får se tiden an.

2 kommentarer:

Maria sa...

Vad jobbigt att vara så yr...hoppas det går över snart! kram

Anonym sa...

ååh va jag lider med dig!! hoppas det snart går över gumman. kramar!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...