lördag 5 september 2009

Bytardag i Domkyrkan, svimanfall , influensarädsla och dålig sömn...

Var ju som sagt på bytardag i Domkyrkan idag. Blev bara kläder, eller bara o bara...!
Blev till Kiron en vinterjacka (skal+fleece), 2 zipjackor, 1 pyamas och 2 T-shirts. Till bebben en overall stl. 56, 2 pyamasar, 2 bodies, en bodysuit och 1 par velourbyxor. (Har ingen aning om könet fast man kan tro det här!)

Kanske var en dum idé att gå efter att ha jobbat natt, men efter 20 min i trängseln och värmen höll jag på svimma och kräkas. Fick sätta mig ner på golvet bredvid kön och andas...De kom springande med en stol till mig, pinsamt, där satt jag med kön bredvid mig...=/. Jaja, det gick bra, ingen svimning eller kräkning fast det var nära. Jag och Kiron gick ut och väntade i bilen när jag mådde lite bättre, sen for vi hem och jag lade mig. Sovit uruselt, känner mig krasslig, hes, halsont och snuvig... Man är ju bra rädd för svininfluensan nu! Och vilket grubbel jag har om vaccinering eftersom jag är gravid, man vet ju inte vilken påverkan vaccinet har på bebben...Tror bebben blev lite förvirrad när jag sov på dagen istället, sparkade en massa och väckte mig.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...