måndag 28 september 2009

Läkarbesök

Varit på vårdcentralen idag, fick träffa en läkare som gav ett lätt förvirrat intryck, men var jättetrevlig. Tog en massa prover och koller, hummade och sa konstiga medecintermer... Jag blev sjukskriven en månad till att börja med. Så får vi se om det blivit bättre! Vårdcentralerna i stan har ju slagit ihop till en enda, så det är massa byggarbete och sånt som pågår där, var lite svårt att hitta i korridorerna men det blir nog bra till slut, och jag fick ju hjälp. Kvinnan som tog proverna sa att "försök hålla dig härifrån så mycket som möjligt, ingen bra miljö för gravida", men det är ju lätt, ska väl ev. tillbaka om en månad ju, också sen vaccinationerna mot influensan...
Ja så då vet man det. Pratat med jobbet, jag ska dit imorgon med sjukintyget...
Nu är M och besiktar bilen, jag ska fixa mat, blir lax i ugn med potatis, kokta grönsaker och "min" hollandaisessås till, är så gott! Ingen "riktig" hollandaisessås med ägg och sånt i, utan en god fuskvariant som går snabbt att göra.

Kiron kikar lite på en DVD med blandade avsnitt av olika barnprogram, men det verkar mest bara vara MeckarMicke han gillar av dem... Står som hypnotiserad när det visas och käkar russin...=)
Russinätare...

Betalat räkningar, usch inge kul, ser pengarna försvinner...

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...