torsdag 21 juni 2018

2016 VS 2018

Hej! Fortfarande svårt att hinna med bloggandet... Några veckor kvar innan vi får semester, 14 pass har jag kvar. 
Just nu är vi uppe i stugan för lite traditionsenligt midsommarfirande, kom igår och åker hem imorgon eftermiddag då jag börjar jobba 16.15. 

Idag har varit en dag med fix och piff här uppe, vi har ju inte varit så mycket hittills i år. Men nu är det sommarfint! 

Jag är inte bekväm med att lägga ut såna här bilder, men för 2 år sen fotade jag mig i samma bikini som jag haft på mig idag. Jag hade börjat lite mer med kampen för viktnedgång och tanken var just före-bild.
Fotade idag igen och blev själv förvånad.  Men jag har kämpat hårt och fått resultat! 27 kg mindre och lite mer muskler :). Såna här bilder är bra för att se att det hänt mycket även om alla fördelar med mående och ork överträffar allt annat.  

1 kommentar:

Maria sa...

OJ!! Men vilken skillnad! Vad du har varit duktig!! Är det bara träning eller har du lagt om kosten också? Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...