tisdag 13 mars 2018

Paradisbadet!

Nu är sportlovet över och skolan igång igen...det har varit ett ganska aktivt sportlov med mycket kul! 
 I fredags åkte jag och barnen till Ö-vik med familjen Horn för att bada på Paradisbadet! Jag, Kiron och Alvin åkte tåg dit (de andra åkte bil), och tjejerna fick åka tåg hemresan, så själva resan blev också ett litet äventyr. ;) 

  
Blev några mysiga timmar på badet, vi köpte lunch där och for hemåt vid 14-tiden. Jag vågade åka lite rutschkana med Kiron, skitkul. ;) Haha jag brukar vara lite åkrädd! 

Vi mötte upp Theres syster Erika med familj på badet, och minstingen Vilgot fick också plaska mycket i babypoolen. Sån sötnos!! 

 Mysigt att komma iväg och göra nåt lite extra med barnen, speciellt fast Mattias jobbade, och det var såå uppskattat! Tack för att vi fick hänga med! 

Nu har jag egentligen mina ursprungliga nattveckor men eftersom vi bytt på prov jobbar jag dag/kväll istället. Många pass och längre än mina flesta andra, men det känns ändå väldigt skönt att veta att jag får gå hem varje kväll och sova! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...