fredag 29 september 2017

Kräftor och skog!

I helgen är det dags för natthelg för mig! Den mest osociala jobbhelgen då jag på båda mina daghelger ju har turen att få en ledig kväll. Jaja så är det med vårdjobb. ;)

Fredagen inför min förra jobbhelg, 15/9, var jag ledig och vi mumsade kanske årets sista kräftor med familjen Horn. Samuel och Theres har köpt nya vigselringar efter att de varit gifta i 10 år, och vi var med och skålade för dem innan kräftmiddag och spel, "Kampen mellan kvinna och man", haha! ;) 
Så fina ringar, de köpte från samma ställe som vi, vår duktiga lokala guldsmed, Titanringar här i stan. Här kan ni se ringarna hos Theres


Dagen efter, på lördagen när jag jobbade, var familjerna ute i skogen och barn och hund (Horns var hundvakt) fick härja loss lite energi. Ser mysigt ut, önskar jag kunnat vara med! 




Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...