tisdag 17 september 2013

Nattligt.

Ja, jobba jobba jobba natt natt natt... Har beställt ett sånt här sött litet ljushus från min kusins dotter som säljer via Pandaförsäljningen (WWF); går ju till ett gott ändamål. ;) Inte mycket händer annars. M fick åka hem från jobbet idag med världens nackspärr!!! Själv vaknade jag upp snorig och med rivig hals, fick jag vara halvfrisk nån vecka? Jaja, hösten den hösten. Världens busväder ute också de senaste dagarna, är ju iallafall skönt att sova till.
Imorgon natt har jag ledigt, ska bli skönt! Jag och M har planerat att äta lite ost och kex då och mysa till lite trots vardag, jag jobbar ju i helgen och går hemifrån 20.15 så då blir det inget kvällsmys alls!

Nu är det förresten en månad kvar tills Kiron fyller 6 år!! Ska fnula på en liten önskelista men ska nog inte bli så svårt ;) På återseende!



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...