söndag 29 september 2013

Hemmafix och sötnosar.

Jahapp så var denna helg slut!
Idag har vi grejat en del i hemmet; städat, skrivit matlista, lagt ut lite pryttlar till salu på facebook, och M har fixat i hobbyrummet, ordnat så jag får ett ordentligt sy-skrymsle igen! =) Nu har jag tom. plats för nånting inspirerande på väggen! Ni får väl se när det blir bättre ordning..
Har även varit på Coop och veckohandlat, ska komma igång med det igen!
 
Och vi har äntligen fixat fotona i Tirils prinsess-ram som legat nåt år, åh är så dålig på sånt, innan vi fick barn grejade jag jätemycket med fotoalbum och liknande, trodde aldrig jag skulle bli såhär slapp med det!
 
Också hand-och-fotavtryckramen har fått en bild!
 
Såna sötisar vid kvällens nattning! Hugo sover som en stock bredvid Tiril!
 
Och Tengil hoppar alltid upp till Kiron när det är dags för nattning. Sötnosar!

Nu kikar jag lite på Maria Wern, och ska lägga ut lite barnkläder till salu (igen), de gamla annonserna raderades då de hade höststädning i gruppen så man får lägga ut allt om igen.
Jag är ledig även imorgon, skönt! Men får inte direkt sovmorgon ändå, Kiron ska iväg på skolan. Blir nog lite grejande imorgon med om jag har energi!
Sov gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja usch, jag är också hemskt dålig på att ordna med foton o grejer, det enda jag gör är fotokalendrar som skickas till folk, men det får man ju inte riktig glädje av själv tyvärr;-).

fina bilder på barnen! o de små kissarna också ;-).

hoppas du haft energi idag med:-).

kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...