lördag 12 maj 2012

Shoppat i Birsta. =)

Idag har varit en lång dag men ändå har den gått fort.. =) Vi mådde bättre idag, så vi styrde kosan mot Birsta som planerat. Blev några affärer avklarade. En sväng på IKEA, köpt matta till Kirons rum (han har velat ha den länge nu), kudde till Tiril och lite mer pryttlar till bröllopet bla.
Vi hittade också en kostym till M (syns nere i högra hörnet). Kirons kostym avvaktar vi lite med, ska se vad de kostar på nätet...
M fick en fuskkrage från Kapp Ahl till nästa vinter, och jag hann bara med en liten snabbtur för mig själv då kostymletandet tog sån tid. Blev en topp, BH, strumpbyxor och ögonskugga. =)
Självklart lunch på IKEA.
Denna topp köpte jag. Ni får stå ut med mitt nyduschade burr till hår.
En lång dag, barnen var riktigt duktiga. =) De kom i säng när vi kom hem, och sen har vi sett film, De tre musketörerna, och jag har sökt kostymer på nätet. =)
Kolla förresten vad Kiron kom hem med från dagis igår, vårt hus!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...