onsdag 7 november 2018

Kiron 11 år 18 oktober!

Hellu!! 

Pausar lite i sommarminnena för att skriva om den senaste månadens höjdpunkt: Kiron fyllde 11 år! =) Min bebis! 
Vi väckte honom såklart som vanligt med rosa munk, sång och paket. 



Han fick öppna två paket på morgonen och sen resten från oss på eftermiddagen. Nöjd kille! 


Han fyllde år på en torsdag så vi firade inte så mycket mer än att han fick välja mat, våfflor! =)
På lördagen hade vi bjudit in släkt och vänner på fika, och de allra flesta kunde komma, jättekul! 

Gjorde egen gluten och mjölkfri tårtbotten för första gången och jag måste säga att den blev jättebra! =) Tack Theres för recept. ;) 

Han uppvaktades av Horns, mina föräldrar, moster Anki och Msaod, farmor Haidie och Voitto, farfar Roger, morbror Johan Kikki Robin och Hannis, farbror Mats Hanna och Clint, och även Fahléns skickade present. 


Lillplutt Vilgot, Theres systerson, var också med en stund! =) 

På söndagen 21/10 var det dags för kalas! Bowlingkalas blev det också detta år. Han hade bjudit in nuvarande och några gamla klasskompisar. 

Jag hade gjort en inte så vacker Minecraft-tårta men Kiron var nöjd och det är huvudsaken! 

Efter fikat blev det bowling, även vi vuxna körde =) Trevligt trevligt men jag måste verkligen öva upp mig,tidigare kunde jag ju iallafall få en strike emellanåt men nu är jag mest i rännan, haha! 




Några dagar senare kom även Marianne och uppvaktade och stannade på middag!


Han fick så mycket fina presenter både på kalas och av släkt och vänner, en del jag inte hunnit fota men b.l.a. hajsaker, Lego, Minecraftprylar, Pokemonkort, godis, pengar, biokort, presentkort, tidningsprenumerationer på Kalle Anka och Musse Pigg. Av oss fick han presentkort på Himlabadet, kläder, täckbyxor, spel till Nintendo 3DS och Wii U. 



Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...