onsdag 26 oktober 2016

Planeringsdag och After Work.

Hej! 
Idag har det varit en låång dag! Hade jättesvårt att somna inatt men till slut måste jag ha dåsat bort. Tiril fortsatte hosta trots kruppmedicin, så M vabbade med henne idag. Själv åkte jag till planeringsdagen med arbetslaget på Vårsta. 
Intressant och behövlig dag, men ovant att sitta stilla. Gott fika och lunchbuffé!
 

Efter 16 hem, tog en minitwini-powernap innan jag fixade mig i ordning till After Work! 

Vi gick på Sam´s, och alla ordinarie personal på vår avdelning utom en tjej kunde vara med eftersom chefen satt in vikarier åt alla idag på planeringsdagen. På bilden nedan fattas också Johan som hunnit gå där, vi är 8 st ordinarie.
Jag åt Black & White med klyftpotatis, supergott! 
Efteråt gick jag, Nadde och Larry och tog en öl på Bittens innan hemgång. Jag kom för en stund sen, promenerade hem då Larry bor åt samma håll, är trött men samtidigt konstigt uppe i varv (baksidan av nattjobb, trots för lite sömn så tvingar kroppen liksom sig vaken) så nu ska jag kika på ett avsnitt av "Scream" innan jag lägger mig. Godnatt! 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...