lördag 5 mars 2016

Lördagkväll.

Hej!
Jag har ju jobbhelg i helgen, jobbade kväll igår, och idag har jag jobbat till 15.30. 
Jag känner mig helt bäng, har blivit mer förkyld igen och sover urdåligt på nätterna, imorse vaknade jag 4 och låg bara och svettades... =( Men tog en powernap när jag kom hem, innan dusch och pizzabeställning från Minikrogen. Jag tog Gudfadern, good! 
Hehe Ester ville också gärna testa pizza... Lilla tjuven. 

Sen har vi väntat på Andra chansen. Mysungar med kojbygge! 
 Hejar nog på Isa, och Dollystyle ikväll, men såg att de duellerar mot Samir & Viktor så då räknar jag inte med att de går vidare eftersom S&V är populärare...Men men den låten var väl också lite kul och kommer säkert bli en sommarplåga. 
Nyss var det Panetoz mot Molly Pettersson Hammar och där tycker jag verkligen Panetoz är bättre! 
Efter mello blir det väl lite film, om jag orkar, blää vad jag mår kymigt. Ha en fin kväll! 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...