onsdag 23 oktober 2013

Vabb igen!

Ja, idag var det ju då tänkt att jag skulle jobba morgon...Men när jag väckt ungarna hördes direkt på Tiril att nja så skulle det inte bli, hon kunde knappt prata, väldig whiskyröst. Hostade och nös och var snörvlig och täppt. Ingen feber men ändå väldigt förkyld. Hörde inatt då hon snarkade väldigt att hon blivit förkyld... Hon hade i alla fall själv roligt åt sin röst, haha!
Så vi har skrotat hemma idag hon och jag. Kiron hade förskoleklass till 13.30. Jag har städat och grejat i stort sett hela dagen, är fortsatt mycket hela tiden, längtar tills det lugnar sig lite!!! Det är både vardagsliv, jobb, möten, sömnad, pappersarbete som är brådskande och så ska vi sälja lite på leksaks/vintersportloppis i helgen så det är rens mitt upp i allt annat. Stressad!
Lagade Sjömansfalu till middag, som en korvgryta med potatis, morötter och purjolök med lite senap. Gott!
Nu har vi sett lite "Harry Potter" en stund, men nu blir det sömn. God natt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...