lördag 12 oktober 2013

Sommar och sol, kräftor och skräck.

Oj vad den här dagen har gått fort! Vi fick en liten sovmorgon hela familjen och lugn och skön frukost...
Sen blev det litet biblioteksbesök, en snabbis in på Erikshjälpen (köpte bla. några fina ramar) och sen veckohandling då jag gjort klart nästa veckas matsedel...
Hem i finvädret, höll på rinna bort! Kiron som är mycket piggare idag har faktiskt haft besök av grannpojken Tim, till hans stora lycka, han har längtat.
 
Kolla, idag var det vår igen! Solen sken och man fick nästan lust till shorts och linne. ;)
 
 
Satt i uterummet och bara myste ett tag, provade vinet vår granne gjort själv, drog sen ut symaskinerna och hann sy en liten stund i alla fall innan maten var klar...

"Kläffor" som Tiril brukar säga!

 
Ikväll sen barnen somnat har vi dansat lite till "Just Dance 4" på Wii, M köpte det åt mig på Tradera. ;) Jag har haft så ont i nacke, axlar och handleder (mest vänster sida) de senaste dagarna så kan hoppas att det är nyttigt för de stela musklerna!
Sen har det också blivit lite skräckis, me love!!!! En efterlängtad film från min sida, "Curse of Chucky"! Nostalgi! Den var bra, kan aldrig slå de första filmerna men helt klart sevärd!
 
Nu är det puss och kram och god natt hos Magnussons!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att Kiron var piggare igen. trist med sjukdomar, tycker alla mer eller mindre har fått förkylningar o feber.

mmm gott med kräftor=)!

jag är otroligt dålig på att se skräckfilmer, men man kanske skulle göra det någon gång.

hoppas ni får en bra vecka!

kram!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...