onsdag 24 juli 2013

Tisdagen med strandbesök!

Äntligen är värmen tillbaka! Igår var vi flera timmar på Smitingen med våra två grann-familjer, barnen badade och lekte i vattenbrynet nästan hela tiden. Var väl kallt i vattnet för min del...






Sen blev det lite grejande ute och även middag ute (tacos)...

Dagen avslutades som den började, med grannarna! Wii....
Efter att i 2 dagar nästan konstant varit ute i solen så har jag lyckats bränna mig lite, därför har jag ägnat förmiddagen åt att sitta inne och svara på mail osv., sånt som man inte hunnit med/tagit sig tid för under de gångna veckorna... Men NU ska jag gå ut i solen jag med, M är ute och försöker fixa bilen (nåt med bromskloss?) och barnen leker med Tim, årets varmaste dag känns det som.
 Jag ska ta ut lite grejer att klippa till, har sån syabstinens så det gör ont!!!

1 kommentar:

Maria sa...

Jättefina strandbilder!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...