onsdag 3 juli 2013

Ks nya glasögon, reashopping och vackert gammalt!

 
Nu ni, nu är det bara två dagar kvar, yeah!!!!! ;o)
 
Efter jobb och diverse idag så hämtade vi ut Kirons nya glasögon, hans syn har blivit sämre redan så det behövdes nya. De är ganska lika de gamla (blå) men lite större, vi har märkt att han ofta kollat över kanten på de gamla.

Gosprupp.

Sen har vi också tagit en liten snabbrunda på stan och kikat på rea. Till mig blev det en tröja från Vera.nu (i underbar färg, love it!) och en BH från H&M, till Tiril ett par leo-jeans från Åhléns (29 kr!, och nu kan hon matcha mig! =)) Och till M en fräsch skjorta och dito jeans från H&M.
 
Idag tvättade jag upp dessa fina örngott som jag fick från syster, ett arv efter vår underbara mormor Greta! Handbroderade, spetsen har lossnat lite men jag ska försöka laga, de är så fina!

Våra två finingar, tänk att det är över 5 resp. 3 år sen dessa foton togs... Våra små hjärtan! Kan ni se vem som är vem? ;)


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...