fredag 10 februari 2012

Superhjältar, kusiner och mer firande.

Jaha nu var fredagen här. Denna helg jobbar jag, så jag hoppas att den går fort. Jobbar ikväll, delat imorgon och till 16 på söndag. M har också tänkt jobba extra i helgen.

Har ju haft ledigt 2 dagar nu, skönt men fullt upp. =) Igår förmiddag fick jag besök av 2 superhjältar, de var schyssta och hjälpte mig städa, haha!

På eftermiddagen fick vi besök av min bror Johan med familj (sambo Kikki, hennes dotter Hanna och deras son Robin.)
Fick snusa lite bebis, 2 månader stor nu, och ack så söt!
Tiril fick kläder och leklera av dem. Barnen började genast sprida ut den i små kulor runt golvet!
Mamma Kikki och son Robin.
Kikki och Johan.
Mina föräldrar kom senare också, alla stannade på middag, mamma hade med sig mumsig leverstuvning, älskar!!!!!
Här farfar och Robin.
Mina föräldrar. =)
Tiril var nyfiken på kusin Robin, tyckte han var så söt och lärde sig ett nytt (vad jag vet) ord, bebis! Fast det blev mer "bäser". =)
Presenterna minus lekleran. =) Hon fick en klocka av mina föräldrar också, och en bok som var en eftersläntrare från oss (kom med posten igår, från Lilla Svalan).

Jaha då får man väl ladda för en lång jobbhelg då. Blä, inge kul, finns massor jag hellre skulle göra, men vad gör man? ;o)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...