tisdag 21 februari 2012

Semletillverkning och hemmadag.

Glad semledag på er! Idag ska det självklart tillverkas semlor! Skippar bakandet och kör på färdiga bullar jag....;o) Och som ni ser blir det nog lite semlor över, så välkomna på fika om ni inte är rädda för en förkyld 4-årings smitta. =)
Jobbig natt igen, blev inte mycket sömn inte, fick väl några timmar i sträck mot morgonsidan... Men jag borde väl lägga mig tidigare än 00 egentligen...Skyll mig själv!

Kiron ser nu på bompa (barnkanalen), Tiril är och leker på dagis, och jag har röjt upp lite här hemma. Ska nu sätta mig vid symaskinerna en stund.  
Ang. bakning så ska jag be M köpa hem lite som behövs till filmjölkslimpa med sirap, jobbets recept, enkelt och så gott! Måste testa att göra det, återkommer med recept om det blir bra. ;o)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...