söndag 19 februari 2012

Helgen som varit. =)

Helgen har varit härlig. Vi har slappat mycket, handlat lite, promenerat och ätit gott.
Vi tog en promenad ner till stan i solen, Kiron behöver nya vinterskor som det verkar, tror inte han vuxit ur de gamla men han har nog breda fötter, verkar som om de klämmer fram. Han fick vila lite under vagnen, haha!
Sötaste tjejen i stan.
Vi var ner på Erikshjälpen, Dollarstore och Coop också en sväng igår, handlade bla. lite detaljer till bröllopsdekor. Hittade också en bok på rea, "Festfixaren", med tips om bordsplacering m.m. =)
Jag fick frågan från syster Anki om att följa med ut i Kramfors, på vinterfesten. SÅ sugen, var ju jättelängesen och speciellt med syster, men det var en massa anledningar här hemma till att jag inte kunde. Bla. sydde jag klart 4 kuddfodral med bröllopsminnen till Ia och Daniel som har sin 1-åriga bröllopsdag idag (GRATTIS!!!!), ärofyllt och nervöst uppdrag känns det som, de har inte "levererats" än.
Kiron sover också jättedåligt på nätterna just nu, väldigt mycket spring, tror han blivit förkyld han med, kan vara det som stör.
Jag har också blivit förkyld på bara det senaste dygnet, känns som om jag har feber men har ej kollat, mår bara urk.

Vad säger man om Melodifestivalen då...? Sämsta deltävlingen hittills iallafall, var inget bidrag jag fastnade ordentligt för. Och Ranelid....Ja jeeeses, skicka dem till stora finalen så får vi se oss utskrattade. =)

Idag ska vi äta kycklingklubbor, gott, kanske blir ris till... Har i övrigt inte planerat så mycket för dagen, får ta den som den kommer. Har en hel del jag skulle behöva lägga ut till salu men måste då fota också och det vet jag inte om jag orkar med just nu. Kanske bara skulle sätta på en film och slappa? =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...