söndag 12 februari 2012

Nedvarvning efter jobbet!

Hemkommen från jobbet....HELT SLUT! Sov så dåligt inatt, ikväll ska jag lägga mig tidigt. Gjorde ju det igår med men inte hjälpte det, Kiron hade en orolig natt av nån anledning och det var toabesök, törstig, varm osv osv... Även om M tog honom så vaknade jag ju varje gång. Och 5.30 ringde klockan. =)
Väntar på att maten ska bli klar, står i ugnen nu. Stinas kyckling som ni ser, och strips till det (de är nyss insatta på bilden...) Sen ska vi se gårdagens Melodifestival.
Ja, vad säger man om Whitney Houston då? Förvånad att hon levt så länge, kanske? Så som hon drogat, menar jag. Fantastisk röst och älskar mycket av hennes musik, men synd att det ska gå så. 

Imorgon kväll ska vi fira Alla hjärtans Dag jag och M, mysa till det lite, eftersom vi knappt hinner ses på tisdag då jag jobbar kväll och lämnar hemmet innan han slutar. =(

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...