torsdag 24 november 2011

Vabbdagar, julmode och dagspa bokat!

Luuuuugna dagar här nu. Lite grin och gnäll blir det ju när man är sjuk och trött.
Kiron har varit på dagis idag också och bla. ätit äpple ute i skogen. =) Tiril och jag har bla. byggt pussel, sett lite TV och bytt kläder, haha, hon är nästan mer förtjust nu att ta av sig kläderna än att ta på sig dem!


Här skruttungarna idag medan jag lagade middag, de ser på "Du är inte klok Madicken"...=) Jag tyckte de var så söta och ville fota...gick närmare för varje bild, till slut blev Kiron irriterad och gnällde "Mamma, jag seeer inget!!"


Haha stumpan visar det nya julmodet....=)

 Väskan är viktig!

Idag hade vi bestämt nåt med köttfärs till middag...jag kände dock ingen inspiration och upptäckte att vi inte hade lök hemma heller, sugen på köttfärslimpa... Googlade recept köttfärs utan lök och hittade detta recept, var riktigt gott!

Imorgon är det fredag, åh vad mysigt! På lördag blir det bytardag, och i helgen ska vi också ev. hinna med att fira min fostersyster Linnea och svärfar Roger som fyllt år!

Idag har vi bokat nåt att se fram emot....=) och det ganska snart. Nästa fredag ska vi åka på spa Maskrosen i Sundsvall, vi fick varsitt presentkort på dagspa där när vi fyllde 30. Har kollat upp barnvakt och nästa helg var den enda som passade.  Jag jobbar lördag kväll och söndag hela dagen och tror inte jag hinner få ledigt, så då blir det fredag! Mys på spa på dagen, och sen kvällen för oss själva, kan bli hur mysigt som helst. Var längesen vi hade barnvakt nu. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...