måndag 14 november 2011

Farsdagspresenter och shoppingtur!

Måndag kväll och nu jobbar man igen...=) Har förberett blogginlägget hemifrån med lite bilder...

Jobbar natt denna vecka och nästa. Den här veckan blir det ca. 50 timmar, måndag och tisdag natt, ledig 2 nätter, och sen fredag lördag söndag natt, 20.45-07.15....

Imorse var jag på utbildning om nytt system för rapportering m.m, 8-12. Hade velat sova ut när jag ska jobba natt, men...la mig några timmar när jag kom hem istället. Sambon var hemma idag, tjuriga förkylningar och hosta, Tiril har fortfarande hosta men var på dagis idag och det hade gått bra.


Igår var vi en tur till Sundsvall och Birsta. Sambon var inge pigg och hade feber, men han skulle ju äntligen få den där vingen till bilen, som han väntat på så länge. (Förra ägaren glömde lämna vingen samtidigt som bilen). Så när vi liks var nere så kollade vi i några affärer, och det blev lite shopping.

Från Ohlssons tyger köpte jag 5 olika tygstuvar, turkos trikå, vit mudd och lite nålar.

Hos Rut mfl. köpte jag den brons/gråblårandig stickade tröjan, 80 kr (rea). Och H&M blev det den brunrosarandiga stickade tröjan, 50 kr. Samt trosor och tjocka strumpbyxor från Gina Tricot, också de på rea. =)

Sambon fick köpa jeans på Jack & Jones som en tidig julklapp.

Innan vi for på morgonen så fick M öppna sina paket från barnen. Haha han visste precis vad han skulle få!!! Han var med när vi köpte den stora muggen med "Världens coolaste/gulligaste/bästa pappa", och sen när jag och Kiron köpt kalsonger till honom så kunde inte Kiron låta bli att tala om det, fast jag sagt att han inte skulle göra det, haha! Det första han gjorde var att säga "Du ska få paket med kalsonger!!"
Muggen lär passa fint, han gillar kaffe-baljor.



Nu får vi se hur natten blir. Hoppas ni alla får sova gott!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...