söndag 6 november 2011

Sista grillningen för i år!

Ja, nu är jobbhelgen SNART slut...räknar morgondagens jobb-pass inom helg eftersom den är direkt efterliggande så att säga... Jobbar kortdag åtminstonde. Här sitter jag alldeles för sent, jobbat ikväll och jobbar imorgon bitti, tänkte försöka få till barnens sjukanmälan via Dexter (schema m.m på nätet) men grejar det inte, jag får helt enkelt ringa imorgon som vanligt. M vabbar igen...nästa gång blir det min tur att vårda sjuka barn... De är som sagt fortfarande sjuka, Kiron har också fått hostan och Tiril har kvar sin, och de är fortfarande väldigt snoriga.

Min ögoninfektion känns något bättre, kliar än men inte lika svullet eller ont.

*Ta i trä!!!!!!!!! *

Jag ska strax slänga mig i duschen och sen sussilura.



Igår jobbade jag 7-16, efter det fick vi trevligt besök av Ia, Daniel och Albin (Molly och Robin var hos sin mormor). Vi tog en sista grillning i kolgrillen och satt sen i uterummet och avnjöt maten till värme av stearinljus, corona-värmare och infravärmare. Riktigt nice! Såg också lite "Så mycket bättre", babblade och drack vin. Trevligt och piggade upp mitt humör! Jag började 13 idag så fick lite sovmorgon också.



Lite bilder...Ia, Albin, Tiril och Mattias...


Äkta paret Fahlén.


Nej nu måste jag sova, orka med stressig dag imorgon!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...