söndag 27 november 2011

Lite adventsstämning!

Första advent, ljuset är tänt och utanför fönstren singlar det passande nog faktiskt ner snöflingor!!! Bara 2:a gången i år, förra veckan kom det lite en kväll men det smälte bort direkt, får hoppas detta ligger kvar...
Idag är det skyltsöndag på stan, vi hade väl ev. tänkt ta en sväng men vi får se hur det blir nu, M har så ont i nacken och sitter med varm rispåse på den...Men som sagt, vi får se!
Har spelat årets första julskiva också, =). Nu ser jag på Vampire Diaries på TV 6-play...irriterande buffring bara men jag får stå ut då jag missade både originalsändningen och reprisen på senaste avsnittet!

Var ju på bio igår och såg "The Twilight Saga: Breakning Dawn 1"....Den var otroligt bra, älskade den!
Grymt spännande även fast jag vet vad som kommer att hända då jag läst böckerna! Och som Kikki sa, nu är det ett helt år till nästa film....=(

1 kommentar:

Anonym sa...

verkligen fina adventsljus ni har fixat=). hoppas M blir bättre snart, nackspärr som gör så ont!!
va trist att du missade avsnitten, det är verkligen irriterande när de buffrar så där!
ååh jag hade gärna velat se nya twilight-filmen! har fortfarande inte läst böckerna, det är något jag borde ta tag i.
kram på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...