lördag 17 september 2011

Pyjamasar, smågangsters och dock-katter...

Idag vill jag skicka en extra stor kram till min älskade svärmor Haidie. Vi älskar dig innerligt, det hoppas jag du vet!!!! Vi ses i helgen!



Härligt med lördag! Igår fick jag lite sytt, har ju fått lånat mammas maskin. Sen hade barnen lite modeshow, och så hann vi även med att äta moffa-bollar (ostbollar), se My Little Pony, och att rocka, Kirons egna ord. Han dansar så han blir alldeles sjublöt av svett.



När M kom hem blev det kycklingfilé med strips och Exotic Mango-sås, och sen barnen somnat såg vi lite film...

Såhär söta var barnen i sina nya pyjamasar. Kiron var överlycklig över att riddarpyjamasen hade mantel!


Tiril har några år sent anammat gangsta-stilen strumpa på huvudet...med strumpbyxa i ribbad bomull istället för nylon....=)
Vill visa en söt film min sambo filmat häromdagen. Kan Hugo vara drömmen för små barn som vill leka? =) Hoppar själmant upp i dockvagnen och låter sig skjutsas!


Ha en fin lördag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...