onsdag 21 september 2011

Jobbnatt med 3-sakers-test.

Sitter på jobbet, natt 2 av 2. Ledig 2 nätter nu sen, men i helgen blir det jobb 3 nätter igen. Imorgon ska jag på Me & I-party hos Ia, ska bli kul, men sen ska jag sova sova sova så mycket jag bara får!!!!!!




Nu ska jag snart gå en runda här på jobbet, men före dess en näringspaus. Roar mig med en lista jag kopierat från Tina så länge...

Tre-saker-testet
*Tre saker jag inte förstår mig på: Pedofiler, inskränkta människor och hur man kan låta bli att läsa böcker!

*Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Hemma: skivor med foton, rabattkuponger till nätbutiker, musmatta. Här på jobbet: Häftapparat, hålslagare och pennor....;o)

*Tre saker jag gör just nu: Läser sömnadsbloggar, pysslar med min Epla-butik, och äter smörgås.

*Tre saker jag vill göra innan jag dör: Gifta mig, åka till USA, och bli mormor/farmor! =)

*Tre saker jag kan: Gå in i läs-koncentration, fantisera ihop plagg, ta hand om min familj.

*Tre saker jag inte kan: Koppla ihop el-prylar (konstigt nog försvann allt sånt kunnande iom. jag blev tillsammans med M...), köpa allt jag vill ha, äta Janssons frestelse.

*Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: Din älskling som högläser ur en mysig bok för dig, "Lilla Sparvöga" med Marie Fredriksson om du är lite gråtsentimental, och om du ska städa: Vilken låt som helst med The Four Seasons, på hög volym! Varnar bara, man kan inte låta bli att sjunga med!

*Tre saker jag skulle vilja lära mig: Inreda snyggt och rätt, meka med bil, och köra bil såklart!!!!

*Tre favoriträtter: Spaghetti och köttfärssås, Grekisk Pytt i Panna, och en riktigt god stek med goda tillbehör.

1 kommentar:

Tina sa...

Grekisk pyttipanna lät gott..recept please :-D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...