måndag 5 september 2011

4-årskalas hos Robin, och ett mössmonster i huset....

Igår var vi på 4-årskalas hos Robin. Han fyllde i onsdags...=) Av oss fick han en zipjacka (som han genast sa skulle följa med utomlands och bad sin mamma packa ner, haha!=)) och en laserpistol med ljud som hans mamma lär avsky mig för senare...=) De ska som sagt åka utomlands, till Turkiet, nu på onsdag! Jag är inte ett dugg avis, jag lovar, lär bara vara varmt och jobbigt....;o)



Kalaset hade Toy Story-tema, och jag hörde att Robins favoritpresent var en talande Woody-docka...

Här har barnen lite skattjakt efter att ha mumsat Toy Story-tårta. Skatten var varsin godispåse...=) Storasyster Molly hjälper Robin tyda kartan. Tiril sov bort det mesta av kalaset, men hann ändå med lite kakor, ballonger och bus med Albin.
Och på tal om bus, senare på kvällen kravlade detta mössmonster omkring på vårt köksgolv....


Jag jobbar ikväll, och imorgon dagpass....tänkte lägga ut ett recept imorgon på en god fläskfilégratäng vi åt igår! Ha det!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...