onsdag 21 september 2011

18-månaderskontroll, Me & I-köp och film.....

Idag har jag sovit halva dagen....=) Sen har jag grejat på lite här hemma. M var med Tiril på 18-månaders-kontroll imorse. Allt gick bra, hon fick vaccin också. Hon väger nu ungefär 12,5 kg, och är 84,5 cm lång. Storkickan. =)

Sen ikväll har jag varit på Me & I party hos Ia. Fanns en hel del fint, och mycket vuxenkläder jag gillade... Men ja de är inte riktigt i min prisklass, de flesta vuxenkläderna...


Det blev varsin grej till mig, Kiron och Tiril. Kiron ska få denna roliga tröja, peekaboo chicken, på sin födelsedag. Till Tiril tog jag ett hemligt plagg, och till mig själv köpte jag denna cardigan som var nedsatt nu, från vårsäsongen.
Ikväll har jag varit solo då M la sig tidigt, så jag har sett lite film, "The Backup Plan" med Jennifer Lopez mfl. Inte den bästa jag sett men sevärd. Nu väntar sängen, hoppas jag kan sova, blir lite knas när man jobbat natt...Jag har fått halsont och kli som blivit värre och värre under kvällen, jag hoppas verkligen jag slipper bli sjuk!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...