lördag 29 januari 2011

På möhippa för Ia!

I detta nu när detta inlägg publiceras så är jag på Ias möhippa (om inte allt gått åt skogen av nån anledning!?), jag har skrivit detta inlägg i förväg. =) Det blir en dag med relax, lite lekar, Singstar och massa tjejsnack! Kommer bli rätt lugnt eftersom Ia fortfarande ammar Albin, och han ska vara med hela dagen. Men vi får nog roligt!
Jag sydde en holkärmströja/klänning till mig själv, för att han något nytt att ta på mig. Är nöjd med den. Och till Ia sydde jag ett förkläde, och skrev på det så alla ska veta...=) Sydde också dit några hjärtan. Hon kommer vara så fin i detta och volangkjol, slöja och tiara. =) Ia fick igår kväll en ryggsäck med detta brev, så hon kunde packa lite, då det blir en tidig dag.
Såhär sitter tröjklänningen på, jätteskön och jag känner mig fin i den, är ju inte party-möhippa, då hade jag nog velat vara mer uppklädd.

Det jag är mest nervös för är nog att Tiril ska sova borta för första gången!! Hon ska sova hos mormor och morfar, och Kiron hos farmor... Killarna har svensexa idag också, det blir nog betydligt mer party där....=)
Hur ska jag klara en natt utan min bebis?

1 kommentar:

Anonym sa...

ojoj va kul, du får gratta Ia så mycket!! inte för att JAG känner henne, men minns att hon var så gullig i bloggen när hon skrev under din förlossning. hoppas hon har en superkul möhippa idag=).

du ska se att Tiril har det superbra hos mormor och morfar, passa på o njut av lugn natt=).

jättefin tröjklänning du sytt, den såg verkligen skön och bekväm ut!!

kramisar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...