torsdag 20 januari 2011

Beställt bröllopskläder, lite sömn och besök igår!

Fy vilken natt det blev inatt, den värsta på länge!!! (och det vill inte säga så lite det...)Tiril gnällde 1-5 g/timme fram till 4-tiden...funderade ett tag på att ge upp sömnen och helt enkelt kliva upp...testade näsdroppar och nässug, stackars liten är ju täppt. Men sen mot morgonen fick vi nån timmes sömn i sträck iallafall.
M jobbar, Kiron är på dagis, jag och lillan ska strax äta lunch. Jag har suttit vid denna dumburk, betalat lite prylar eftersom pengarna kom idag, och beställt kläder på H&Ms rea.
Billigt och bra! Jag hoppas att allt passar, får väl skicka tillbaka annars...
Det är mest Ia som hittat plaggen åt mig, tack för hjälpen Ia! Tack också till er andra för tipsen, fanns ju hur mycket fint som helst på tex. Bon Prix!!!

På Ias bröllop ska jag förhoppningsvis ha denna långklänning (hon sa att på hennes bröllop får man iallafall ha svart!!!) Ska sätta ett annat band i midjan, förmodligen kakigrönt...




...så det passar till denna kavaj som jag ska ha över.Fanns ju såklart annat jag inte kunde låta bli. Varit på jakt efter svart cardigan hela vintern, och hittade nu denna.
Och en fin gråsvartrandig vardagsklänning!



Och barnen får varsitt par shorts, tillfälligt nedsatta till 29.90!!



Får se om M hittar nåt han vill ha så vi måste komplettera, men detta gick iallafall på 378 kr med frakt och allt, då var det på rea, + 25 % rabatt på dyraste varan, + 50 kr rabatt till. =)
Mycket bra pris för 6 plagg tycker jag, men usch vad pengarna flyger iväg...


Igår sydde jag, som vanligt, inge pigg. Till kvällen fick vi besök av mina föräldrar, de längtade efter barnbarnen. =)


Nej nu kurrar magarna här, dax för lunch!

2 kommentarer:

Lena Theres sa...

Så fin klänningen var! :o) Du kommer å bli jättefin. :o) Å det är alltid fint när man hittar saker på rea. :o) Hurra för Ia säger jag bara! Det blir knallbra för då slipper jag oroa mig för att jag inte skal hitta nån klänning. :o)Krya på dig gumman å ta det lungt. Hoppas lilltjejen blir frisk snart oxå. :o)

Anonym sa...

vilken fin klänning du fick tag i och alla andra plaggen oxå förståss, är så himla kul när man kan hitta saker på rea=). hoppas allt passar sen!!

usch är inte alls avundsjuk på era nätter!! Linn sover ju iaf hyffsat bra. även om hon strulade lite inatt så är det ju långt ifrån så illa som era nätter!! hoppas Tiril snart kryar på sig och sover bättre så mamma och pappa också får nog med sömn!!

kram på er!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...