torsdag 16 september 2010

Nätter, dopkort och sömnad.

Huva vilket väder idag, kallt och regnigt...Får se om förskolan går till skogen eller ej, de brukar gå på torsdagar....
Mina nätter är inte jättebra just nu, Tiril har börjat äta 2 gånger igen (man har ju vant sig vid att det oftast är 1 gång). Vill försöka få i henne välling, men icke, hon tog bara där i början men sen blev det stopp. Känns som om hon kanske "behöver" mer mat men vet inte vilket mål jag ska utöka/byta ut. Jaja. Nu borde alla fått såna här i brevlådan... Visst är hon söt?
Kiron gav sig på att försöka lyfta pappas vikter i förrgår...hehe, tungt tyckte han.

Idag ska jag sy, har en jacka jag måste sy klart mycket snart. Sen framöver väntar bla. kläder till Kiron, han fyller ju snart år, och behöver både mjukisbyxor och långärmade tröjor, och jag vill även sy något till Albin. Om dygnet hade fler timmar?!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...