tisdag 21 september 2010

Inköpt min nya vinterkappa, och bebismyst på öppna förskolan!

Igår var jag ner på Lindex och köpte min nya vinterjacka, eller, en täckkappa blev det då, tycker det är nice att rumpan oxå får vara varm! Det blev den jag kikat på på nätet också, i svart! Den kostade 899 kr, men med rabattkupong som gav 200 kr rabatt, och sen ett presentkort på 400 kr, så gav jag 299 kr för den! Tycker jag var ett fynd!! =)Idag på förmiddagen har jag och Tiril varit på BVC och träffat en massa andra bebisar och mammor, sjungit lite och druckit massa kaffe. (Tiril fick dock inget kaffe, herreminje nä! ;o))
A och Albin som är ganska jämngamla låg och myste i babysitters.
Tiril vill ha mer mat!
Tiril språkar lite med en annan A som är nästan jämnårig med henne. =)

Ia busar med Albin... =)
I eftermiddag blir det möte om jobbet, nervös.

1 kommentar:

Maria sa...

Snygg jacka och jäkligt bra pris! =) Kul när man fyndar nåt så bra! Är också ute efter ny vinter jacka men vet inte vart jag ska börja leta...en djungel där ute...

Hoppas mötet gick bra!

Kramen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...