onsdag 30 juni 2010

Väder och hemma från dagis!

Igår hade vi sånt här väder här =):

Kiron var på dagis en stund på förmiddagen men sen hämtade jag honom för han sa att han ville gå hem och var ledsen stundvis...Vi var ute en del, planterade bla. en buske jag fått av mamma.

Han är hemma idag också, för inatt höll han låda och hade svårt att somna om, i nästan 2 timmar...suck, till slut så gick det, men jag tänkte att det blir skönast för honom att vara hemma. Så är det bara imorgon kvar och sen är det sommarlov för hans del! Inte för att han varit på dagis särskilt mycket denna termin... Vi hoppas på en friskare och gladare höst!

Nu hör jag att lillan också vaknat...dags att sätta igång med dagen!

Förresten, jag har ju klippt mig! Kika på midsommarbilderna så får ni se hur det blev=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

men lilla Kiron då som inte alls verkar tycka dagis är kul just nu då. skönt att han har semester. det har min lilla snart oxå, men jag tror han kommer sakna dagis...

hoppas verkligen ni får en bättre höst o slipper så mycket sjukdom!!

jag missade nog kommentera din fina frisyr, var jättefin o passar dig riktigt bra=)

kramisar

Tova sa...

Haha så sööta de är i sina solglasögon :)

Och jaa, det känns nästan som att Elliot kommer vara tidig med att krypa, vilket är lite småläskigt också med tanke på att man veerkligen inte har koll på dem då... ja du vet nog hur det är ;)
Kramar

Ulrika sa...

Hallå

Så fin du blev i håret, du passar verkligen i den frisyren!! Vilken härlig midsommar ni verkar ha haft. Vad söta hundvalparna var. Så små och söta! Så söta era barn är. Och vilka fina klänningar Tiril har.

Må så gott

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...