fredag 16 april 2010

Skönt med fredag, trötta busbarn och rulltårta.

Äntligen fredag, skönt!!
Idag ska vi äta kycklingfilé med thaismaker (köpt kryddpåse, bekvämt). =)
Också väntar väl det sedvanliga helguppstöket, det värsta med denna årstid är allt j-la grus som kommer in!!
Tiril ligger i babysittern och koncentrerar sig på att ta tag i leksakerna, är så roligt att se. Och sonen har varit en sjusovare idag, jag fick väcka honom efter 9! =) Kanske inte är helt pigg ändå. Han slocknade nästan i Ms famn igårkväll också.
Igår bakade jag och Kiron en rulltårta! Var längesen jag gjorde nån sån, vet ej hur lyckad den blev utseendemässigt men smakar bra iallafall. =) Kiron är min lilla kökshjälpreda, så villig så! Det är värre när man ska få bort honom därifrån...han gick igenom 3 olika tröjor igår för han blötte ner dem på diverse olika sätt.
Vi var också ute och skottade och pulsade i snön som fortfarande ligger tjock på baksidan, och då blev han också blöt (trots galonkläder).
Smakar på smeten...
M kom hem och tog sig en pratstund med dottern.
Lilla piggmört!
Gubben i lådan.
Jag är med i Liberoklubben och de har en tävling just nu, där man får "designa" egna pyamasar. Här är mina bidrag (får se om jag gör fler, rätt kul!) =)

http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243713


http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243786


http://www.libero.se/Default.aspx?id=1995&contributionId=243790

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...