lördag 24 april 2010

Nostalgitripp...Byker Grove!

Haha, i högstadiet följde jag slaviskt en serie på TCC Childrens Channel, som hette Byker Grove. Jag kom att tänka på denna serie för att inledningsmelodin virvlat i mitt huvud de senaste dagarna, så jag googlade den nu...Ojoj, älskade den, vilka intriger. Klippet jag hittat är väl från de lite äldre avsnitten av serien, innan jag egentligen började titta, men samma melodi. Titta här!
Och här, en scen som var väldigt spännande...
En brittisk serie som tydligen gått i många år. PJ &Duncan (eller Anthony & Declan som de hette på riktigt) fick sitt genombrott där (de står längst till höger på bilden), de är programledare för Englands motsvarighet till "Talang". Hihi Lena, minns du?!!
Nä nu ska jag strax åka på bytardag, tjingeling!

1 kommentar:

Lena Theres sa...

Hahahaha!! Ååå.. klart jag gör! Lite jag var förälskad i dom då! Fantastiskt! :o)Å dialekterna... Finns massa på youtube... ;o)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...